Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet 100% tevreden over je bestelling en wil je de bestelling retourneren? Bij 100%LEUK heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Vraag jouw retourlabel aan via groothandel@100procentleuk.nl. Zorg ervoor dat je de producten onbeschadigd zijn. 

 

Voorwaarden retourneren:

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Alle retourzendingen zijn voor eigen rekening en bedragen 5 euro per pakket.
  • Zorg ervoor dat je de producten onbeschadigd zijn
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
    Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
Wat bedragen de retourkosten?

De retourkosten bedragen €4,95 en zal van je bestelbedrag gehaald worden. Zodra het pakket binnen is zullen we het bestel bedrag zo snel mogelijk terugstorten. Dit duurt maximaal 14 dagen.

 

Voorwaarden retourneren:

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Alle retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen in het magazijn. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code kan er geen onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk.

Wat wil je graag weten?