Bezorgen

Wat is de levertijd?

Als je een 100% LEUKE bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk wordt verstuurd. Dit kan 1-2 werkdagen duren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland en België bedragen €5,95 voor pakketpost en €3,95 voor een brievenbuspakket. Bij bestellingen vanaf €30,00 wordt je pakket gratis bezorgd. Het is helaas niet mogelijk om bestellingen naar andere landen dan Nederland en België te verzenden via 100procentleuk.nl

Kan ik naar het buitenland versturen?

Cadeaus versturen is mogelijk in Nederland en België. Wil jij een cadeau versturen naar Duitsland? Neem dan contact met ons op via groothandel@100procentleuk.nl

Wat is de status van mijn bestelling?

Bedankt voor je 100%LEUKe bestelling!

Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan we aan de slag om je bestelling in te pakken. Zodra de bestelling is ingepakt en klaar is voor verzending ontvang je een verzendbevestiging met een Track & Trace link, hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Houd er ook rekening mee dat het druk kan zijn bij DHL en PostNL en dat de kans bestaat dat je pakket vertraging oploopt, na een week nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via de mail: groothandel@100procentleuk.nl 

Mijn pakket is nog niet bezorgd, wat nu?

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet is bezorgd op de gewenste dag. Wij kunnen helaas niet garanderen dat je bestelling de volgende dag al geleverd wordt. Zodra jij je bestelling voor 23:45 besteld zorgen wij dat het vandaag de deur uit gaat. De kans is groot dat jij je pakket de volgend dag in huis hebt, maar er kan vertraging zijn bij de post waardoor het ook een dag later kan worden. Is jouw bestelling na 3 dagen nog steeds niet aangekomen? Neem dan gerust even contact met ons op via de mail: groothandel@100procentleuk.nl 

Garandeert 100%LEUK dat mijn bestelling tijdig aankomt?

Hoewel wij als 100%LEUK ons uiterste best doen om jouw bestelling tijdig op de gewenste datum te leveren, kan het soms voorkomen dat er vertraging is in de levering door het toedoen van de postbezorger. 

Wat als de 100%LEUKe ontvanger niet thuis is?

Staat de bezorger voor een gesloten deur en/of past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger het eerst bij de buren proberen, als hier ook niemand thuis is zal het pakketje bij een servicepoint gebracht worden. De ontvanger kan daar het pakket ophalen bij het servicepoint, de Track & Trace zal aangeven waar je dit kan ophalen. Hier blijft het pakketje 5 dagen liggen, daarna wordt het retour verzonden naar de verzender. Wil je het nog eens opsturen? Dat kunnen wij voor je doen, dan worden er opnieuw verzendkosten gerekend.

Wordt het pakket geweigerd door de ontvanger? Dan zal de koerier deze weer mee terug nemen. 100%LEUK kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. 

Kan ik een 100%LEUK cadeau op een ander adres bezorgen?

Zeker, je kan een factuur en een verzenadres invullen. Zo kan je een cadeau versturen naar een andere ontvanger om ze te verrassen!

Kan ik ook een bestelling bij jullie ophalen?

Dit is niet mogelijk, onze producten worden vanuit een extern magazijn ingepakt.

Wat wil je graag weten?