Bestelling

Mijn bestelling klopt niet?

Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met groothandel@100procentleuk.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat.

Kan ik een kaartje toevoegen aan mijn bestelling?

Bij 100%LEUK kun je gebruikmaken van een kaartje. Als je een cadeau hebt uitgekozen ga je naar je winkelmand en kun je kiezen uit vier verschillende kaarten. Zo heb je voor elk moment een kaart te kiezen! Laat de tekst achter en we zorgen ervoor dat dit op het kaartje wordt gedrukt. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet 100% tevreden over je bestelling en wil je deze retourneren? Bij 100%LEUK bieden we je de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 werkdagen na de verzenddatum terug te sturen. Vraag jouw retourlabel aan via groothandel@100procentleuk.nl. Zorg ervoor dat de producten onbeschadigd zijn.

Voorwaarden voor retourneren:

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Alle retourzendingen zijn voor eigen rekening en bedragen €5 per pakket.
  • Zorg ervoor dat de producten onbeschadigd zijn.
  • Zowel de kosten als het risico van verzending zijn bij retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat, inclusief verpakking, worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan contact opnemen met de klantenservice om zich te identificeren. Nadeze periode wordt het pakketje verwerkt via onze eigen administratie en kan er geen correspondentie meer plaatsvinden.
Wat bedragen de retourkosten?

De retourkosten bedragen €5,95 en worden afgetrokken van het bedrag dat je terugkrijgt voor je bestelling. Zodra het pakket bij ons is ontvangen, zullen we het resterende bedrag zo snel mogelijk terugstorten. Dit proces duurt maximaal 14 dagen.

Voorwaarden voor retourneren:

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Alle retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzending zijn bij retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat, inclusief verpakking, worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden maximaal 1 maand opgeslagen in ons magazijn. Na deze periode wordt het pakketje verwerkt via onze eigen administratie en kan er geen correspondentie meer plaatsvinden.
  • Zonder een track en trace-code kan er geen onderzoek worden gestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat het bewijs van verzending met een track & trace-code vereist is om een onderzoek in te stellen. Zonder deze code is dit niet mogelijk.
Kan ik mijn cadeau anoniem versturen?

Dat kan! 100%LEUK zet namelijk geen afzender op de kaart. Dus zet jij geen naam op de kaart? Dan versturen wij je kaart anoniem.

Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?

Onze webhop is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk, maar mocht je liever telefonisch of via een e-mail je bestelling willen plaatsten is dat zeker mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice via de mail: groothandel@100procentleuk.nl. 

Ik heb een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?

Helaas kunnen we de producten niet wijzigen of je bestelling annuleren.  Mochten je de producten verkeerd besteld hebben kan je een retourlabel aanvragen om die producten terug te sturen. Hier worden wel retourkosten voor in rekening gebracht.

Wat wil je graag weten?